Ședințele cu părinții la o școală internațională


Cum se desfăsoară ședințele cu parinții la școala mea 

Cu câteva săptămâni înainte, școala partajează formulare Google Docs, în care părinții își pot alege intervalele în care să se întâlnească cu profesorii de la clasă și cu profesorii de specialitate. Sunt discuții productive, atât pentru profesori, cât și pentru părinți.

Fiecare întrevedere dintre profesor și familie durează 15 minute, timp în care profesorul descrie activitatea elevului, iar părinții povestesc despre experienta pe care o au în sprijinirea copilului în pregătirea pentru școală. Aceste întâlniri sunt bianuale, însă atât profesorii, cât și părinții pot iniția oricând o invitație la dialog, dacă este necesar.

În general, profesorul își propune să le prezinte părinților un aspect la care elevul excelează, un aspect la care elevul a progresat și un aspect la care trebuie să mai lucreze. De foarte multe ori, din aceste întâlniri se nasc planuri de intervenție foarte eficiente sau de îmbunătățire a unor aspecte la care elevii au dificultăți.

Limbajul este pozitiv și toată lumea se concentrează pe găsirea unor soluții potrivite pentru copii. Sunt intalniri din care eu am întotdeauna ceva de învățat despre elevii mei, dar și despre relația mea cu părinții. Mi-aș dori ca această atmosferă benefică să se regăsească în toate școlile din România.

Comentarii

Postări populare